


Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Poškozené zásilky dopravcem
V případě doručení zboží prostřednictvím spediční společnosti si před převzetím zásilku pečlivě zkontrolujte. Poškozenou zásilku v žádném případě nepřebírejte a trvejte na sepsání škodního protokolu, nebo na zápisu do protokolu o zásilce. Informujte nás prosím neprodleně o této skutečnosti.
Pokud je to možné, pořiďte fotografii poškozené zásilky pro snadnější vyřízení reklamace u přepravní společnosti.
Zjevné vady zboží nám prosím oznamujte neprodleně e-mailem.
Postup při reklamaci produktů
1) Zašlete nám vyplněný reklamační formulář společně s kopii dokladu o zakoupení zboží na e-mail: objednavky@vlasyspribehem.cz
2) Vždy je nutné doručit reklamované zboží do Studia Elvis, Nuselská 24, Praha 4, Nusle 140 00, nebo na vlastní náklady osobně, poštou nebo jiným dopravcem.
Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní.
Dovolujeme si vás upozornit, že náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu hradí kupující.
Doporučujeme vám zásilku pojistit pro případ ztráty.
Reklamované zboží zaslané na dobírku nepřebíráme a zásilku vracíme zpět odesílateli.
3) Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději do 30ti dnů od přijetí reklamovaného zboží.
V případě kladně vyřízené reklamace s vámi domluvíme vhodný způsob náhrady - výměnu zboží, případně vrácení kupní ceny zboží spolu s náklady (nebo poměrnou částí nákladů), které jste zaplatili za doručení zakoupeného zboží.
Formulář pro reklamaci zboží:
Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů
Zboží zakoupené v e-shopu vlasyspribehem.cz můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
Právo vrátit zboží se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
Zboží společně s oznámením o odstoupení od kupní smlouvy
zašlete doručte prosím na adresu Studia Elvis, Nuselská 24, Praha 4, Nusle 140 00.
Dovolujeme si vás upozornit, že náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží prodávajícímu hradí kupující.
Doporučujeme vám zásilku pojistit pro případ ztráty.
Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme a zásilku vracíme zpět odesílateli.
Formulář oznámení o odstoupení od kupní smlouvy ke stažení zde: